sobota, 30 czerwca 2012

Spaghetti z sosem truskawkowym

Jako, że sezon truskawkowy się kończy korzystam w pełni i do utraty tchu! :) Dzisiaj postanowiłam na obiad zrobić sobie pyszne spaghetti z truskawkami :) Przepis prosty, szybki i łatwy - czyli taki jaki lubię! :) Wręcz idealny na upały!










Przepis: Makaron typu spaghetti ugotować według przepisu na opakowaniu. Truskawki umyć i obrać z szypułek. Następnie rozgnieść widelcem, dodać odrobinę miodu lub cukru brązowego i wymieszać. Wstawić do lodówki na ok. pół godziny aby sos się oziębił. Po tym czasie nałożyć makaron na talerz, polać sosem według uznania.

Rada 1: dla lepszego efektu wizualnego danie można podać dekorując owocami np. całymi truskawkami, borówkami, jagodami itd...

Rada 2: do sosu można dodać również śmietanę, ja tego nie robię ponieważ jak wiadomo śmietana tuczy :D poza tym uwielbiam sos robiony w ten właśnie sposób :D




Tak smakowało, że jakbym mogła to zjadłabym jeszcze 5 porcji :D


1 komentarz:

  1. Witaj :)
    Chciałabym Cię zaprosić na nowo powstałe forum dotyczące odchudzania się. Jest ono trochę inne niż większość o tej tematyce, ponieważ postanowiłam położyć bardzo duży nacisk nie tylko na wsparcie, ale także na dyscyplinę. Mam nadzieję, że to pomoże Użytkowniczkom w wytrwaniu i doda silnej woli. Akceptujemy wszystkie metody odchudzania, mile widziane są zarówno osoby chudnące zdrowo jak i cierpiące na ED (jestem jedną z nich).
    Przemyśl to i zapraszam serdecznie jeśli się zdecydujesz :)
    findingthin.fora.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...